Video-archief

Ook de CD&V-Senioren waren aanwezig op de Dag van de Publieke Ruimte. Voorzitster An Hermans was de perfecte talkshowhost in Deinze. Naast diverse lokale kopstukken& lijsttrekkers ondertekenden ook Wouter Beke & Hilde Crevits "het charter voor de publieke ruimte".
Video verslag van het bezoek van CD&V Senioren aan kinderdagverblijf Wigwam.
In het kader van de "De Toekomst luistert"-campagne van CD&V gaan we tussen 28 januari en 23 maart langs in 4 Vlaamse steden met een cool theaterstuk voor (groot)ouders en kinderen (tussen 6 en 14 jaar). Kinderen leren door te kopiëren, ze pikken zaken op en nemen dingen over maar soms kan men zich de vraag stellen wie kopieert van wie? Staan wij als ouder/grootouder nog stil bij het gedrag dat wel "laten zien". We vragen het aan onze kinderen. In een interactief theaterstuk luistert de toekomst naar kinderen met "special guest" Minister Joke Schauvliege en de lokale boegbeelden. Een interactieve theatervoorstelling voor ouders met kinderen rond de 5 concrete thema's uit het dagdagelijkse leven, discussie en gezellig samenzijn. Meer informatie over deze theater-tour in het kader van "De toekomst luistert" op www.detoekomstluistert.be
Geniet even mee van het sfeerverslag van onze nationale nieuwjaarsreceptie op zaterdag 28 januari. Meer dan 2000 aanwezigen, een geweldige sfeer. Samen luisterend naar de Toekomst!
In het kader van onze nieuwjaarscampagne "de toekomst luistert" gaan we graag met kinderen in dialoog. Meer info op: www.detoekomstluistert.be